zondag 23 januari 2022

Corona in the House

We kregen van onze dochter het bericht dat er op de kinderopvang van onze kleindochter Corona bleek te zijn, en omdat we woensdag nog hadden opgepast moesten wij ons zelf ook testen . Onze zelftest was gelukkig negatief, we hadden ook nergens last van .

Maar vandaag begon ik mij in de loop van de morgen toch wat grieperig te voelen, dus hebben we beiden maar weer een zelftest gedaan , en nu was het in navolging van van onze dochter en haar gezin bingo voor mij .

Eerlijk gezegd sta je dan wel even raar te kijken, omdat wij (manlief en ik) al tijden zoveel mogelijk in onze eigen bubbel leven, en omdat we beiden eind december onze booster hadden gehad, sterker nog ook onze dochters en aanhang hebben allemaal de booster al gehad.

Maar ja de kleinkinderen zijn helaas allemaal vogelvrij, iedereen weer naar school, naar de opvang, en dan kun je er op wachten.

Hopelijk doet de booster zijn werk, en valt het allemaal mee. Toch bijzonder dat manlief negatief test, en ik positief, omdat wij samen hebben opgepast op onze kleindochter.

Helaas pindakaas, morgen testen in Zutphen bij de GGD

Update 25-01-2022 – Uitslag is binnen van de GGD , zoals verwacht positief getest .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten