dinsdag 3 juli 2012

30

Dit stond er vandaag op het bord geschreven dat boven het bed van mijn dochter in het ziekenhuis hangt. 30 slaat op 30 weken, de duur van de zwangerschap. Het getal 30 omringd door bloemetjes, ondertekend met de naam van de artistieke verpleegkundige. 30 een mijlpaal, dochterlief had vandaag een chocoladetaart willen maken, maar helaas zit er dat even niet in . Ze slaat zich er moedig door heen, net als mijn schoonzoon die zoals iedere maandag vanmorgen naar zijn werk is gegaan, ergens in het westen van het land. Vandaag op mijn dochters verzoek rompertjes uitgewassen maat 44 onvoorstelbaar wat klein. Maar ja vanaf nu kan ieder moment de bevalling gaan doorzetten, als het goed is hebben de longenrijpers(medicijn)hun werk gedaan, en kunnen ze wat dat betreft geboren worden. Maar liever nog even niet ! Als het even kan laten ze dan rompertje maat 44 maar aan hun voorbij laten gaan.
De situatie is op dit moment stabiel, zoals dat altijd zo mooi gezegd wordt, maar het blijft spannend. Iedere dag dat de 2 langer zitten is een stap in de goede richting op weg naar de volgende maat in rompertjes, als ik mij niet vergis maat 50/56

Geen opmerkingen:

Een reactie posten