maandag 16 juli 2012

3 X is scheepsrecht

Eindelijk onze dochter is weer terug in het ziekenhuis in Arnhem, ze heeft de 32 weken gehaald. Wat een film vamorgen weer. Komen wij niets vermoedend vanmorgen op bezoek in het ziekenhuis in Zwolle, zijn we de parkeergarage nog niet uitgelopen, of bereikt ons al een Sms je …….ik ga naar Arnhem, ze komen mij nu al halen. Manlief en ik snel naar de afdeling, en ja hoor onze dochter is al klaar voor vetrek(al vanaf 7.00u terwijl er nog niets bekend was). Nog even een ontslaggesprek met de behandeld arts en wegwezen, nauwelijks tijd om afscheid te nemen van de verpleging en lotgenoten. Gelukkig nog net niet te laat voor een oud kamergenootje met haar man, die haar even wilde bezoeken. 2 toffe meiden van de ambulance dienst geven aan dat ik mee mag met de ambu als ik dat wil., Geert geeft aan dat niet erg te vinden , dus ik besluit met onze dochter mee te gaan in de ambu. Ik mag bij haar achterin zitten, eindelijk is het dan zover. terug naar Arnhem. Al met al duurde de rit niet zolang voor ons gevoel. Met de drukte op de weg valt gelukkig erg mee. Geert achtervolgt in zijn uppie keurig de ambulance, zich ondertussen wel afvragend of hij achter de goede ambu rijd. Ondanks dat mijn dochter en ik hem zien rijden is telefoneren voor ons en hem niet echt een optie want de stem van Geert moet nog steeds worden ontzien . Bij het ziekenhuis in Arnhem aangekomen wijst onze dochter de 2 dames van de ambulance de weg naar en in het ziekenhuis. Toch handig als je daar zelf werkzaam bent. Maar tot onze grote verbazing en die van het personeel van de kraamafdeling weet niemand van haar opname. Er bleek wel even overleg te zijn geweest maar niets was nog definitief. Maar gelukkig was er nog net 1 plek vrij , en kwam alles weer op zijn pootjes terecht. En onze dochter, ach volgens haar gaat allles wel op een aparte manier, maar komt uiteindelijk alles goed. In ruim 2 weken tijd eerst met de ambu van Arnhem naar Nijmegen,een paar dagen later van Nijmegen naar Zwolle, en nu gelukkig weer terug in Arnhem. War dat betreft is 3 X is scheepsrecht. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten