maandag 2 juli 2012

48 uur

48 uur wat stelt het voor op een mensenleven, of 2 x 24 uur, 2 hele dagen of 4 halve dagen. Het maakt niet uit hoe je dit tijdbestek wil noemen , hoofdzaak is dat de 48 uur erop zitten, het is gelukkig voorbij . 48 uur hadden de longetjes van de ongeboren kleinkindertjes door middel van een medicijn nodig om te rijpen. Maar wat kroop die tijd voorbij , wachten duurt altijd wel lang, maar in dit geval was dat wel erg lang. Maar gelukkig zitten de 48 uur erop, en zijn de kleintjes hopelijk iets beter voorbereid op het leven buiten mama’s veilige buik, maar liever nog even niet. Ik ben wel heel benieuwd naar die koppies, maar ik heb liever dat het nog 2 maanden gaat duren. Ieder uur dat ze langer blijven zitten is mij een groot ding, iedere dag zal door mij afgevinkt worden, iedere week, hopelijk een maand , misschien nog meer. Wachten duurt altijd lang , maar in dit geval kan mij het wachten niet lang genoeg duren.

Lieve kleinkindertjes neem alle tijd, ook een slak komt op een gegeven moment aan op plek van bestemming.


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten