maandag 24 december 2018

Toch even slikken.

Vandaag creatief bezig geweest voor RTV Veluwezoom, want ik wilde de headers van de website nog in de kerststemming brengen, en omdat ik toch bezig was heb ik gelijk maar een afbeelding in die zelfde stijl gemaakt, voor een bericht op website, en op de facebookpagina van RTV Veluwezoom.
Creatie gemaakt met afbeeldingen van Pixabay

Gelukkig moest ik vandaag maar 5 berichten plaatsen, want vooral het laatste bericht hakte er toch wel even in.

Manlief had een paar maanden terug al aangegeven dat hij wilde stoppen met het voorzitterschap van RTV Veluwezoom, want steeds vaker liep hij tegen het feit aan dat vergaderingen plannen in de avonduurtjes wel heel erg moeilijk werd door de late diensten die hij in de wijkzorg heeft.
Iedereen kon steeds, en manlief moest dan weer teleurstellen, zo voelde dat tenminste, omdat hij een late dienst had.
 
Bovendien was hij ook nog eens zitting gaan nemen in een klachtencommissie van de thuiszorgorganisatie . Aan de andere kant had hij van te voren al aangegeven dat hij het voorzitterschap ongeveer een jaar zou doen. Uiteindelijk heeft hij het veel langer gedaan.

Gelukkig had hij het ruim van te voren al aangegeven dat hij per 1 januari 2019 zou stoppen , en manlief had zelf ook nog eens voor een goede vervanger gezorgd, die hij al redelijk met van alles op de hoogte had gebracht.

Achteraf denk je dat het allemaal zo heeft moeten zijn, want de beoogde nieuwe voorzitter en de andere bestuursleden namen heel veel taken over van manlief, toen ze hoorden wat er met manlief aan de hand was.

Toch was het even slikken toen ik de tekst van het bericht onder ogen kreeg, dat ik op de website moest plaatsen. Voor een paar maanden terug lachte ons het leven nog toe, en ineens is alles anders .

 https://www.rtv-veluwezoom.nl/rtvn/nieuwe-voorzitter-stichting-rtv-veluwezoom/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten