dinsdag 3 januari 2017

17 jaar geleden 03-01-200

Vorig jaar september zou mijn vader 100 zijn geworden, maar dat heeft hij bij lange na niet gehaald. Vandaag was het alweer 17 jaar geleden dat hij overleed. Vorig jaar nog een blog geschreven over mijn vader, en mijn fantasie even de ruimte gegeven. In dat bewuste blog had ik het over een oud collega van Geert​, toen hij nog in het college van B & W Brummen zat. Ook al had mijn vader de 100 gehaald, dan nog had hij de oud collega van Geert niet op bezoek gehad, want die moest (inmiddels burgemeester van Doetinchem) wegens persoonlijke omstandigheden zijn ambt neerleggen. Hoe raar kan het allemaal lopen in een leven. Ik zou willen af en toe, dat ik zijn karakter wat meer had gehad. Ik denk dat ik vandaag van mijn vader te horen had gekregen; Maak oe toch niet zo druk, ut kump van eigens wel goed !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten