zondag 6 oktober 2013

De Spreng, Centrum voor palliatieve zorg Zorggroep Apeldoorn

Ik heb zojuist een waardering geplaatst op www.zorgkaartnederland.nl.
De Spreng heeft een dikke 9 van mij gekregen, en ik denk dat ik ook namens de rest van de  familie spreek.
Hier wordt de zorg nog gegeven zoals bedoeld.
Het is er heel laagdrempelig.
Er wordt naar je geluisterd, Niets moet, alles kan in principe.
Alles gaat in overleg. Als gast ben je er in goede handen, maar ook als familie. Ook de nazorg is prima.
Personeel en vrijwilligers werken hard maken lange dagen (gebroken diensten) maar laten dit nooit merken. Blijven vriendelijk en maken alle tijd voor je vrij.
Er heerst een huiselijke sfeer.
Bijna een maand is mijn schoonmoeder er gast geweest.
Het was een weloverwogen keuze van haar, om daar haar laatste..levensdagen door te brengen.
Mede door de mensen van de Hospice kunnen wij ondanks de droevige gebeurtenis terug kijken op een goede tijd.
Hospice De Spreng Beekbergen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten