dinsdag 14 mei 2013

VroegeVogels (Op tijd)

Zoals het er nu naar uitziet gaan er beelden van het filmpje van de Kleine Vuurvlinder gebruikt voor een item van het televisieprogramma van VroegeVogels van de Vara.
Best wel een beetje trots dat er beelden van mijn filmpje van de Kleine Vuurvlinder voor dat programma gebruikt worden.
VroegeVogels van de Vara is een echte aanrader.
Ten eerste natuurlijk dat het 1 van de weinige natuurprogramma’s op de Nederlandse tv is, en dan ook nog eens van de VARA een omroep waar wij al heel lang lid van zijn.
Toen Geert en ik gingen samenwonen, maakte mijn schoonouders ons lid van die omroep.
Zij kregen toen als dank voor het aanbrengen van een nieuw lid 6 Boerenbonte kopjes, maar helemaaal zeker weet ik dat niet meer, het zou ook heel goed kunnen dat wij die kopjes als welkomstgeschenk hebben gekregen.
Maar hoe dan ook die kopjes hebben wij nog steeds.
Heel benieuwd wanneer de beelden worden uitgezonden, maar dat krijg ik tzt nog te horen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten