maandag 22 oktober 2012

Mist

Eerbeek lag vanmorgen in de mist . Balen natuurlijk , want dan is het moeilijk fotograferen. Tijdens de wandeling hoor ik verschillende malen Kolganzen overkomen. Omdat ik hun geluid ken weet ik dat het om Kollen gaat , maar ik zie ze niet. Een eindje verder hoor ik het geluid van Staartmeesjes. Helaas alleen maar schimmen waarneembaar .


Even verderop komt heel aarzelend een Roodborstje op gang , maar dat is van korte duur, want even daarna wordt er uit volle borst gezongen. Op verschillende lantaarnpalen zitten Jeneverbesspanners een soort nachtvlinder. Maar ja de mist gooit nog steeds roet in het eten , een mooie foto maken zit er nog steeds niet in. Maar dan opeens ontstaat er recht voor mij een prachtig schouwspel van licht en kleuren. een foto zeker waard


Geen opmerkingen:

Een reactie posten