donderdag 21 december 2023

De Notenkraker

Dit jaar, ergens in oktober, werd ik door de secretaris van Vereniging Ouderenbelang Voorschoten, via het contactadres van deze site benaderd.

De VOV is de Vereniging die geheel draait op vrijwilligers. Elke maand verschijnt er een nieuwsbrief, en in die nieuwsbrief staat ook een stukje over de natuur, zo veel mogelijk passend bij het seizoen.

De vraag was of ik toestemming wilde geven of er een foto van mij gebruikt mocht worden (Notenkraker met noot in zijn snavel) bij een (kerst)verhaal in het decembernummer van de Nieuwsbrief van de VOV. Voor het kerstnummer wilde de secretaris die foto combineren met het ballet De Notenkraker.

Het copyright zou in de foto blijven staan, en mijn naam als fotograaf zouden ze ook vermelden, voor mij geen enkel probleem, alleen maar leuk, dus ik heb dan ook mijn toestemming gegeven .

Vandaag kreeg ik via de mail de betreffende link naar het stukje over de Notenkraker, met mijn foto. NB-202312-202401.pdf (vovvoorschoten.nl) (scrollen tot je op pagina 20 bent).

Notenkraker – Nucifraga caryocatactes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten