woensdag 17 februari 2021

Zelf gezien

Ergens aan het eind van vorige jaar werd ik door Actua uitgeverij benaderd, of het mogelijk was om een aantal foto’s van mijn website liefst kosteloos
te gebruiken voor een simpel boekje over vogels dat Actua aan het ontwikkelen was .

De uitgever was bij mij natuurlijk op het juiste adres, als ik kan meehelpen om de Natuur onder de aandacht te brengen (o.a. bij jongeren), dan hoef ik daar niet lang over na te denken, en helemaal als de uitgever er het zelfde over denkt .

Vorige week kreeg ik bericht dat de eerste reeks klaar was, en gisteren lag die eerste reeks ” Zelf gezien ” al bij ons op de mat .

Het zijn prachtige, leuke, overzichtelijke en leerzame boekjes geworden, en niet geheel onbelangrijk ze zijn lekker goedkoop gebleven.

Al met al ben ik heel blij met het resultaat, en ik hoop dat de uitgever uit de kosten komt, zodat hij de volgende reeks die op stapel staat, ook kan uitbrengen.

Voor meer informatie.

https://www.actua-uitgeverij.nl/Biologie/Zelf_gezien/

Natuurboekjes “Zelf gezien”

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten