zondag 17 september 2017

RTV Veluwezoom

De laatste tijd is het er niet meer van gekomen om een blog te maken. Tijdgebrek daar ga ik het nu maar even op schuiven. Ergens iets op af schuiven, want dat is het natuurlijk, tijdgebrek is zo betrekkelijk, als je maar wilt, dan vind je altijd wel een moment. Maar ik had er voor mijn gevoel echt geen tijd voor.
Manlief is sinds een aantal maanden voorzitter van de lokale omroepvereniging in de gemeente Brummen, hij werd daarvoor benaderd. De omroep had een wat verouderde website, en het was al een tijd de wens van de vrijwilligers om over te gaan tot een (andere) CMS zoals bijvoorbeeld WordPress. Maar ja als je dit laat doen door een professionele Webdesigner, dan hangt daar een prijskaartje aan. En helaas zoals bijna bij iedere lokale omroep in Nederland, is daar gewoon geen geld voor. Manlief wierp natuurlijk een balletje op, en een paar weken later ging dat balletje rollen
Ik werd gevraagd om de nieuwe WordPress website van de lokale omroep van de gemeente Brummen
RTV Veluwezoom Nieuws vorm te geven. Dat is natuurlijk helemaal mijn dingetje, en daar moest ik geen minuut over na denken. Hartstikke leuk om te doen, en het kon helemaal in mijn eigen tempo. Gelukkig was er hulp op de achtergrond van de technische man van RTV Veluwezoom, die er voor heeft gezorgd dat alle technische dingen die met de uitzendingen van de radio te maken hebben bleven functioneren, en die ook alle moeilijke plugins heeft uitgetest.
En dan was er ook eens in de persoon van de secretaris een hele goeie sparringspartner, die ook nog eens goed overweg kan met fotoshop.
De website draait nu, en tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gehoord. Ik blijf op de achtergrond er natuurlijk wel mee bezig, o.a. met de redactie, maar al met al, hoop ik nu weer wat meer tijd voor mijn eigen website te krijgen, want daar kwam ik niet meer aan toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten